" When you can live forever, what do you live for? "

Rady a doporučení

11. června 2010 v 21:38 | Miss*Secret |  Pravidla
Prosím o přečtení a dodržování!!

Rady a doporučení:

Mám tu pro vás několik pravidel, pro to, jak se chovat v herních místnostech. Na začátek sdělení mimo hru umísťujte dvě lomené čárky //.

Např.://jdu si udělat večeři, za chvíli jsem zpět (správně)
Např.: jdu si udělat večeři, za chvíli jsem zpět (
špatně)

V herním textu činnost postavy vepisujte mezi hvězdičky: *text co dělá*. Co postava říká, pište normálně. Myšlenky, které se postavám honí hlavou, vložte mezi kulaté závorky: (něco, na co postava pomyslí).

Např.: *Vejde do hostince a rozhlédne se.* (Tady je, ale dneska rušno.) *Pomyslí si.* Dobrý večer ve spolek. *Pozdraví nahlas přítomné v místnosti.* (správně)
Např.: Vejde do hostince a rozhlédne se. Tady je, ale dneska rušno. Pomyslí si. Dobrý večer ve spolek. Pozdraví nahlas přítomné v místnosti. (
špatně)

Pro lepší přehlednost používejte jednotnou formu hraní. Pište za své postavy ve třetí osobě přítomného času!!

Žádosti o zásadní změnu v osudu postavy (proměnu, smrt, rozvod, svatbu, apod.) posílejte prosím na email blogu. Každá taková žádost musí být v předmětu zřetelně označena a musí obsahovat důvod, proč chcete danou věc provézt.

Pokud máte v plánu Změnu v osudu postavy, budete postupovat v dále rozepsaném pořadí.
1) napíšete žádost na email blogu se zřetelně označeným předmětem
2) počkáte, dokud se na příslušné stránce blogu neobjeví, že je žádost schválena
3) můžete svůj plán směle uskutečnit
Každý jiný postup se bude brát jako hrubé porušení pravidel a jako takový se bude řešit.

Všechny neaktivní postavy se přesouvají do Archivu neaktivních postav.
Jestliže se tam vaše postava již jednou ocitne - nesmíte za ni hrátPokud na ni někde ve hře narazíme - hrubé porušení pravidel.

Jde především o zábavu a RP, který je zde nejdůležitější, abyste bavili druhé i sebe a o tom, abyste nelezli ostatním na nervy. Zároveň herní místnosti nikde na tomto blogu neslouží k navazování známostí ve stylu virtuálního sexu, který by hráči třeba provozovali. (Od toho máte k dispozici jiné servery, které jsou plné témat nad 18 let). V tomto prostředí je to nevhodné a mimo téma.

Nebudeme tolerovat žádné vulgární vyjadřování na blogu a to nikde! Pokud neumíte napsat slušný komentář, raději nepište nic.

Pokud někdo poruší pravidla blogu nebo pravidla Twilight světa - nebudeme rozepisovat - všichni máte přečteno, popř. se můžete zeptat, zavedeme trestné body.

Konečné a rozhodující slovo u každého sporu budou mít administrátoři blogu. Jsme zároveň i páni hry a dohlížiteli na ni.
Lépe bude hra vypadat, pokud kromě diskutování budete popisovat i co vaše postava dělá, co cítí, nad čím přemýšlí. Zkuste vytvářet epické příběhy, ne jenom diskuze mezi postavami. Nemějte obavy z delších příspěvků.

Každá postava má svou minulost a budoucnost. Z toho vycházejte. Přemýšlejte nad tím, co vaši postavu motivuje. Jak by zareagovala, kdyby nastala taková či onaká situace.
Pokud potřebujete vaše hraní přerušit nebo ukončit, zahrajte to. Vymyslete situaci, při které nebude divné, pokud se vaše postava na nějakou dobu odmlčí nebo hru opustí úplně a odejde.

Dbejte také na estetiku hry. Dodržujte správnou stylistiku. Začínejte věty velkými písmeny a používejte interpunkční znaménka. Používejte háčky a čárky. Vyvarujte se používání moderních zkratek ( BTW, lol, atd.) - používat je lze možno v přímé řeči. Také smajlíky působí v textu nehezky. Dodržujte pravopis a jeho pravidla.
Pokud je pro vaši postavu nezbytně nutné používat vulgarismy, vhodně je zamaskujte.

Není vhodné abyste, ve hře používali informace, které si mezi sebou sdělíte mimo hru. Vypadá to stejně jako byste míchali realitu a scény z filmu. Vše co si sdělíte mezi řečí na icq apod. se dá zahrát.